19.1.06

to my dream brother..

in a dream i saw you walking like a kid alive and talking, that was you. in the classroom you were teaching, on the streets you were policing; that was you. to the one i now know most i will tell them of your ghost like a thing that never, ever was. and all that ever mattered will some day turn back to batter like a joke. behind thin walls you hid your feelings take four legs to make a ceiling, like a thing in a dream i saw you walking with your friends alive and talking; that was you. well i saw it in your movement and even though you never knew it well, i knew, just how sweet it could be if you'd never left these streets. you had me worried! so worried that this would last. but now i'm learning learning that this will pass..

bir gün bir şey yapacaktım demiştim bir yerde. sanırım onu yaptım ve sonuç hiç beklediğim gibi olmadı. bütün bu yükü üstümden atar rahatlarım sanıyordum. şimdi korkunç bir yok olma isteğinden başka hiçbir şey yok içimde. neyse ki her şeyin bir sonu var ve bu da senin sonun. orda o küçük noktaların arasında sıkışıp kaldın. şimdi sanki bütün bir hayatı boşa yaşamış gibiyim. ama biliyorum bütün bunlar geçecek. my dream brother.

Comments:
"...i hear your words and i know your pain..."
jeff buckley-dream brother
 
"take me somewhere nice.."
mogwai
 
"küçük noktaların arasında sıkışıp kaldın"

bi sonun olması bunu değiştirir mi?
 
bunu hiçbir şey değiştiremez.
 
it beats for you
my morning jacket
 
Yorum Gönder



<< Home