6.3.06

"..orada, iki ayçöreği yiyiş arasında bana yaşamının büyük bir bölümünü anlattın."

c.

Comments:
"Belki de, anlamsız olanı, anlamsızca yaşaya yaşaya yok edilebilir sonu gelmez saçmalık."
c.


geçtim seni.




yeni bir yol buldum: herhangi biriyle tartışırken yükseliveren adrenalin seviyemi kontrol altına almak adına alıştırmalar yapıyorum. daha az önce yaptım alıştırmalardan birini. daha iyiye gidecek umuyorum. zor değil malzeme bulmak etraf kobay dolu.



evet.çok alakasız.
 
aynı cümleyi bugün ben de okudum ne tesadüf.

hayır, sana yetişmek için değil. bi de okudukça güzelleşiyor, farkında mısın?

"Çocuklar oyun oynarlar birlikte, sonra da saçlarını çeker, can yakarlar. Bu da böyle bir şey olmalı. Bunları yeniden yeniden düşünmek gerek."

alıştırmalar olumlu sonuçlanırsa haber ver. birkaç da kobay gönder hatta. burdakiler sıkmaya başladı.

saçma. evet.
 
Yorum Gönder



<< Home