31.8.06

do me a favour

Kapalı havaları sevdiğim için bugün çok huzurluyum doktor. Fonda ağır akan müzik bile huzurumu kaçıramıyor, öyle yani. Kediler kapıma üşüşüyor, hiçbirine yüz vermiyorum. İnsanlara haddinden fazla tolerans gösteren bir kadın tanıyorum, kendine karşı ise bir o kadar acımasız. İnsan değişir mi diyor, tabii ki diyorum söylediğime kendim de inanmayarak. Söylediklerimin çoğuna inanmıyorum, zaten fazla bir şey de söylemiyorum, biliyorsun. Ama sen de fazla konuşmuyorsun, kabul et. Rahatsız edici mavi gözlerin var, senin benden daha kötü durumda olduğunu düşünüyorum aslında. Yani hasta olan biri varsa o sensin sanki. Abartmıyorum. Hiçbir şeyden keyif alamıyorum doktor, buna bir çare bul yoksa beni bir daha göremezsin. Sanırım sadece köpeklerden korkuyorum, yalnız kalmaktan hiç korkmuyorum. Günler süren bir uyku istiyorum, çünkü her şey o kadar sıkıcı ki. Uyandığımda hava yine bu ton gri olsun, bir de tatil gününe denk gelsin uyandığım gün. Yap bir şeyler işte.





<< Home