14.9.06

bili bun

Bugün seni göremedim, gözlerim aradı. Annesinin elinden tutmuş asık suratlı kocaman bir adam gördüm senin yerine, birlikte ağaçlı yolda kayboldular. Sonra yine annesinin elinden tutmuş boş bakışlı şişman bir kadın gördüm, onlar da aynı yola koyuldular. Tekerlekli sandalyede oturan bir kadın vardı başını öne eğmiş seni sayıklıyordu, ya da ben öyle sandım. Sen yoksun diye miydi bilmiyorum ama herkesin suratı asıktı ve herkes bomboş bakıyordu. Bir şey olsun istedim, sen birden bire 'ben geldim' deyip kapıda görün istedim. Ama olmadı. Uyuşukluğum ve suskunluğum için herkesten özür dileyip ayrıldım ordan. Sonra onlar da özür dilemek için yolumu kestiler.

Rüyamda seninle yine bir yerlere gidiyorduk, canım hep seninle bir yerlere gitmek istiyor. Keşke bunu bilseydin. Keşke bili bunsaydın.






<< Home