9.9.06

everybody cares, everybody understands

bu yazıya küçük harfle, elliott smith everything means nothing to me eşliğinde başlıyorum. fazla uzaklaşamayacağımdan eminim, buralarda olacağım yine. kahvem soğumadan geri döneceğim. çünkü ben uzun uzun yazamıyorum. kısa adımlarla daha hızlı yürünebileceğini okumuştum bir yerde. everything means nothing to me. memnun oldum, bana da. tanışalım mı. ama pure synthetic sympathy olmasın, bozuşuruz. tümü küçük harf. sabahları iki doz kahve alıyorum damardan, sonra zar zor açılıyor uykum. o yüzden en çok saat beşten sonrasını seviyorum. akşamüstü ne güzel bir şeydir. hiçbir şeyi sevemeyen ben akşam üstlerini çok sever. kendime hep dışarıdan bakıyorum böyle, ve tabii ki size de hep dışarıdan. başka türlü olması mümkün mü. sağınızı solunuzu kontrol edin, arkanıza bakmayı da ihmal etmeyin. izleniyorsunuz.

e. ısrarla roman yazmamı istiyor. gülüyorum.





<< Home