23.11.06

kahkaha benden yana

Kasım gelince aralık da geliyor, bu kötü. Ama mesela saat 5 olunca 6 da oluyor, buna bayılıyorum. Size gerçeği yalnızca gerçeği söylüyorum, bu çok aptalca, bunu neden yaptığımı bilmiyorum. Orada bir siz olduğunu bilmek beni rahatlatıyor, konuşmadan sürekli dinleyen bir siz. Bu rol benimdir normalde, uzun uzun çok uzun dinleyebilirim. Sonra kalkıp karşımdakini öldürmektense gidip içerde muz yerim. Şimdilik fazla şey yok beni mutlu eden. Ama itiraf: eskiye göre daha iyiyim. Aptallaşmak istiyordum; sanırım biraz becerebiliyorum artık bunu. Bazen kahkaha attığıma şahit oluyorum, gözlerime inanamıyorum.

Çamaşırların kirli olup olmadığından emin olmak için onları koklamak gibi daha iyi olup olmadığımdan emin olmak için kendimi yokluyorum. Aslında bunu yapmamalıyım, at makineye yıkansın ne zararı var. Sonra kim katlayacak diye düşünme her zaman katlanabileceğin kadar yükle imtihan edilirsin.





<< Home