6.12.06

freelance

odanın şeklini mi değiştirsek? yoksa odayı terk edip gitsek mi. beckett olsa ne yapardı? adımı değiştirmeliyim belki. saçmalayan bir karaktere dönüşmeliyim. saçmalayan bir karakterden daha çok oyunun sonuna kadar sesini çıkarmadan bir köşede oturan ama son sözü söyleyen bir karakter olurdu benden herhalde. geçen gün s. kendisiyle uğraşan insanları seviyorum dedi. kendimle uğraşmaktan çok yorulduğumu söylemedim ona. zaten biliyordu.

evet karar verdim. bir beckett karakteri olmak istiyorum. watt gibi biri. ya da bir cortazar karakteri la sbylle gibi. en çok da cortazar gibi öyküler yazmak istiyorum ama öykünmekten yazamıyorum. ian brown gibi i love only me demek istiyorum bazen. stone roses şarkılarını her dinlediğimde ilk dinlediğim günleri hatırlıyorum. o günlerin kokusu bile geliyor burnuma. abartmıyorum. abartmayı hiç sevmem.

ne bekliyorsun ki dedi c. dün. sihirli bir elin sana dokunup her şeyi değiştirmesini mi. evet bunu bekliyorum. buna çok ihtiyacım var. sabah uyanayım ve her şey geride kalmış olsun. yaşamayı öğrenmek için kurs almaktan bıktım.

freelance yaşamak istiyorum.





<< Home