22.1.07

my blanket covers me

"there is this big pressure coming down on me.. it's crushing me"

uykudan uyanmanın verdiği tedirginlik. uyanmaya hazır değilim. kalkıp giyinmek ve evden çıkmak için yirmi dakikam var. saati çalmadan durduruyorum. yataktan çıkmak istemiyorum. bütün günü yatakta geçirebilirim. yeterince uykum var. kaçtığımı biliyorum. nereye kadar böyle kaçabileceğimi bilmiyorum. kalkıp bir sigara yakıyorum. işe gitme fikri dayanılmaz geliyor. her gün aynı şeyleri düşünüyorum. sırasıyla ameliyat olmak, ilaçları bırakmak, işten ayrılmak geçiyor aklımdan.

keşke salinger bir kitap daha yazmış olsaydı. okumadığım bir kitabı daha olsaydı. kitapçılarda dolaşırken heyecanla elime alsaydım, eve gelip okusaydım. okuyacak kitap yok. insanlar ne okuyor.

igby goes down güzel film. dayımı hatırlatıyor.

björk-joga-repeat track





<< Home