13.4.08

yine kritik ve çok değerli bir gün.

nice işlenmemiş mehmetlerimiz var
kendisine her zaman inanan annesi
zaten en çok da kabul olan anne duasıymış
hilmi bey dün gibi hatırlıyorum 7 yıl önceydi
sen daha bir şey görmedin kardeş
allah hepimizi beladan korusun
işte böyle hissediyorum
dürüstlüğünden şüphe etmiyorum
şarkı bitti
şişko, sen parmaklarını dinlendir
sümeyye bakışlarının esiri oldum sçs cnm
things have changed dramatically
tell us about kerim
cellist kerim became a mercenary
beklentilerinizi özgür bırakın renault laguna
toyiki çocuk süpermarketi iyi ki
gösterin fanatikliğinizi
hepimizin çok sevdiği la vache qui rit
şimdi kasede
boyayın takımınızın rengine dilinizi
bir şeyler yapıyor iken batıda da postmodern hareketler ortaya çıktı
çok popüler yüzeysel yani
bir takım tipler ortaya çıktı
bütün bu sabiteler bütün bu ilkeler
içtihatlar tarihi
muhtelif yerlerde
içtihat kavramına ihya kavramına
o yaptı
ben keserim ben ezerim
zır deli olduğumu bilmiyor musunuz
bu kütüğü değerli bir taşa çevirebilirsin
bunu ahmak kızlar yapar
üçüncü sıradaki yerini alıyor
süratle arka düzlük gelecek şimdi
belki de lastiklerini koruyor
gençler gençlerle konuşacak
diğer yaş grupları diğer yaş gruplarıyla konuşacak
1202 mesaj hattına abone diyerek gönderiyoruz
artık birbirimizle konuşmaya başlayacağız
bunlar gidecekler ve türkiye’nin gerçeklerini anlatacaklar
lütfen dahil olun
sonuçta ne olacak
bezirganları bu ülkeden kovacağız
isimlerini unuttum şimdi
jüriyi şaşırtan yarışmacı
benim hayalimde ne için yaratılmışsam onu yapmak var
anında yok eder
aradaki farka bir bakın
şu açıdan düşünüyorum
sevsin sevmesin necati’ye yapılan olay sonucunda bütün futbolcular aynı tepkiyi vermişti
hiç olmayacak bir şey oldu çünkü
az da olsa çirkin göründüğümde herkes acı çekmeli
şu hale bak ya
koskoca trabzonspor’u ne hale getirdiler ya
biraz dikkat biraz beceri biraz şans
biz sadece kalıcı olmak için bir şeyler yapıyoruz gerçekten
yine kritik ve çok değerli bir gün
yüzde 10 peşin vererek
hemen bitmiş konutunuzu alabiliyorsunuz
özellikle yaz aylarında çeşme’ye gelen genç kesim spaya ilgi duyduğu için
çok donanımlı ve bir doktorla çalışıyoruz
haydar haydar haydar
kaşındı çok fena kaşındı
bunları artık bugün komedi olarak okumamız lazım
şimdi ise çıkık elmacık kemikleri zayıf ince uzun bir yüz
yarık derken?
ben de anlamadım
saç diyor mutlaka kumral veya siyah olmalıdır
o zaman bir hayli uzun olsa gerek
mutlaka çukur olmalıymış
geniş etli müdevver
21. yüzyıldaki kadın ikonuna bir tane kadın gösteriliyor madonna
daha erkeğe yakın maskülen
tombul lekesiz beyaz ve güzel kokulu
hiç kızınız yoktu değil mi sizin
iki kızım var evli
kız çocuklarını severim
kızımı da gelin ettim oğlum da ayrı bir yerde
kızımın da bir babaya ihtiyacı var
o yüzden dolayı görme hakkı yok bile babasının
kanadının altına sığınacak birisini bulur diliyorum ki
eyfel kulesi gibi oldu
aslolan çocuktur
bir şey yaparsınız ama kabul görmek daha önemlidir
arka arkaya bizde çok fazla olduğuna göre
bu demokrasi açısından nasıl bir sakınca yaratır
herhangi bir akrabanız da olabilir
ona böyle sımsıkı sarılın
bi kendinize gelirsiniz
aşırı materyalist bir gün geçirdiysem
kendimden utanırım ibadete çekilirim
dua çok iyi bir terapidir
hemen yükselmeye ve şarj olmaya başlarsınız.





<< Home